Aktuelno Društvo Sandžak

Mešihat IZuS demantuje navode “svog” divljeg portala “sandzakpress.net”

Mešihat Islamske zajednice u Srbiji (IZuS) demantovao je tvrdnju objavljenu u četvrtak na divljem portalu “sandžakpress.net”, da je na proširenoj sjednici koja je održana u Mešihatu donijeta jednoglasna odluka o udaljavanju Elme Elfić sa radnog mjesta na Internacionalnom univerzitetu.

“Povodom natpisa u medijima da je Islamska zajednica odlučivala o unutrašnjim stvarima na Internacionalnom univerzitetu, Mešihat Islamske zajednice u Srbiji obavještava javnost da je riječ o neistini, te da se o unutrašnjim stvarima Univerziteta može odlučivati isključivo na organima ove visokoškolske ustanove, u skladu sa Statutom Univerziteta i drugim zakonskim aktima, a nikako na bilo kojem drugom organu ili krugu ljudi”, objavljeno je na sajtu “mesihat.org“.

Predočeno je da je Internacionalni univerzitet jedan od najvažnijih vakufa koje je osnovao rahmetli muftija akademik Muamer Zukorlić, uspješno ga vodio dugi niz godina, uspostavio sve organe na kojima je usvojen Statut, kojeg je lično odobrio i u skladu sa njim djelovao do momenta svoje smrti.

“Svaki drugačiji pokušaj odlučivanja ili djelovanja na Univerzitetu ili izvan njega Islamska zajednica ne odobrava i smatra ugrožavanjem stabilnosti ove najvažnije obrazovne ustanove u Sandžaku, te narušavanjem njenog vakufskog statusa”, navodi se u tom saopštenju.

Podsjećamo da je divlji portal “sandzakpress.net” do kraja marta 2021. godine bio pod direktnom kontrolom Sandžak Media DOO jer je prema policijskim izvještajima i sudskim spisima uplatu hostinga, kod beogradske firme DreamWeb, za taj portal, vršio direktor tog preduzeća Salahudin Fetić.

Salahudin Fetić je istovremeno i direktor Media centra Mešihata Islamske zajednice u Srbiji.

Podsjećamo da je internet alatom, javno dostupnim, https://dnslytics.com/reverse-adsense koji koriste ovlašćeni čekeri „google“ i „facebook“ otkriveno da za četiri internet stranice: sandzakpress.net, bosnapress.net, islampress.net i bosnjackidnk.com stoji isti vlasnik, tačnije novčani prihodi od reklama sa ovih portala su registrovani sa zajedničkim „pub“ identifikacionim brojem.

Zajednički, za sva četiri portala, je „pub-4364593315702319“.

Za portale sandzakpress.net, bosnapress.net, islampress.net zvanično nema realnih podataka o administratoru, sa dostupnim podacima, a iza sajta „bonjackidnk.com“ stoji upisano, kao kontak lice, Usame Zukorlić, o čemu je SNews pisao.

Nakon smrti muftije Muamera Zukorlića, istupima u medijima, došlo je do raskola i neslaganja u SPP stranci koju je osnovao i vodio, ali i porodici, druge supruge Elme Elfić s jedne, i sina mu Usame i brata Muhameda Zukorlića, s druge strane.

Povezane vijesti